Jak możemy Ci pomóc?
Najczęstsze pytania – Faktury
1. Wysłałem/am zgłoszenie dotyczące zmiany danych na fakturze - na fakturze korygującej dalej widnieją błędne dane?
Na fakturze korygującej zawsze są dane z faktury pierwotnej. Poprawne dane znalazły się na nowej fakturze wtórnej.
2. Mam kilka zamówień, czy mogę utworzyć jedną zbiorczą fakturę?
Jeśli dokumenty zostały wystawione prawidłowo, nie mamy podstaw do scalenia faktur.
3. Odesłałem/am do Państwa publikacje. W jaki sposób mogę usprawnić załatwienie sprawy?
Wraz z opisem sprawy, proszę przesłać na adres: korekty@wsip.com.pl numer listu przewozowego wraz z opisem zwracanych pozycji oraz numer faktury, której sprawa się tyczy.
4. Chcę zmienić dane na fakturze. W jaki sposób mogę to zrobić?
Proszę o przesłanie odpowiednio wypełnionego zobowiązania na adres: korekty@wsip.com.pl lub poprzez pocztę tradycyjną na adres:
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
Dział Reklamacji
Al. Jerozolimskie 96
00-807 Warszawa
5. Na fakturach mam różne numery kont do zapłaty. Czy to poprawne?
Wydawnictwa Szkole i Pedagogiczne Spółka Akcyjna (WSiP S.A.) niniejszym informują, iż na podstawie Umowy Bankowości Transakcyjnej zawartej pomiędzy ING Bankiem Śląskim S.A. oraz WSiP S.A., na wystawionych przez WSiP S.A. fakturach sprzedaży generowane są rachunki indywidualne, umożliwiające identyfikację dokonanej przez Państwa wpłaty.
6. Czy mogę otrzymać fakturę na dane Rady Rodziców?
Niestety nie ma możliwości, aby nabywcą była Rada Rodziców. Zakupu we WSiP może dokonać osoba fizyczna jako konsument.
Powiązane artykuły w tym temacie
Zamawiający ma prawo do składania reklamacji zgodnie z właściwymi przepisami Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny.