Przejdź do treści

Jak możemy Ci pomóc?

Popularne zapytania

Zwroty

Prawo zwrotu dotyczy nie więcej niż 10% wartości Zamówienia brutto (wartość liczona odrębnie dla każdego Zamówienia), pod warunkiem że nie noszą śladów użytkowania, w tym pieczątek szkoły.

 

Zwroty publikacji dotacyjnych są możliwe w następujących terminach:

  • dla Zamówień zrealizowanych do 15 września 2023 roku, zwroty są możliwe do 30 września 2023 roku;
  • dla Zamówień zrealizowanych po 15 września 2023 roku, zwroty są możliwe do 14 dni od daty dostarczenia zamówienia.

 

Zwroty publikacji przedszkolnych, zawodowych lub innych zamówionych bezpośrednio we WSiP, są możliwe w następujących terminach:

  • dla zamówień zrealizowanych do 1 września 2023 roku, zwroty są możliwe w dniach: 1-15 września 2023 roku;
  • dla Zamówień zrealizowanych po 1 września 2023 roku, zwroty są możliwe w terminie 14 dni od daty dostawy zamówienia.

 

Zwroty publikacji należy wysyłać na adres magazynu:

Alfa Logis sp. z o.o., ul. Stefana Batorego 2, 05-870 Błonie, Pass.

Do wysyłanej paczki należy dołączyć Formularz zwrotu oraz kopię faktury lub specyfikacji paczki.

Prosimy o skorzystanie z załączonego Formularza zwrotu:

Najczęstsze pytania – Płatności

1. W jaki sposób mogę otrzymać duplikat faktury?

Proszę o przesłanie zgłoszenia na adres mailowy: windykacja@wsip.com.pl, podając numer zamówienia oraz dane Nabywcy, widniejące na fakturze. Duplikat faktury zostanie przesłany na adres mailowy przypisany do zamówienia.

2. Chcę przedłużyć termin płatności, jak mam postępować?

Proszę o przesłanie zgłoszenia na adres mailowy: windykacja@wsip.com.pl, podając numer zamówienia oraz dane Nabywcy, widniejące na fakturze. W odpowiedzi na wiadomość zostanie przesłany dokument, który należy wypełnić oraz odesłać drogą elektroniczną, bądź za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, Dział Płatności, Al. Jerozolimskie 96 00-807 Warszawa

3. Na moim koncie powstała nadpłata, w jaki sposób zostanie zwrócona?

Proszę o przesłanie zgłoszenia na adres mailowy: windykacja@wsip.com.pl, z danymi odnośnie zwrotu nadpłaty:

  • Numer faktury korygującej
  • Numer konta bankowego
  • Dane do przelewu
  • Kwota do zwrotu
4. W jaki sposób mogę sprawdzić czy moja faktura jest opłacona?

Proszę o przesłanie zgłoszenia na adres mailowy: windykacja@wsip.com.pl, podając numer faktury oraz dane Nabywcy, widniejące na fakturze. Zweryfikować płatność można również podczas kontaktu z Działem płatności pod numerem telefonu 801 220 555.

Najczęstsze pytania – Faktury

1. Wysłałem/am zgłoszenie dotyczące zmiany danych na fakturze - na fakturze korygującej dalej widnieją błędne dane?

Na fakturze korygującej zawsze są dane z faktury pierwotnej. Poprawne dane znalazły się na nowej fakturze wtórnej.

2. Mam kilka zamówień, czy mogę utworzyć jedną zbiorczą fakturę?

Jeśli dokumenty zostały wystawione prawidłowo, nie mamy podstaw do scalenia faktur.

3. Odesłałem/am do Państwa publikacje. W jaki sposób mogę usprawnić załatwienie sprawy?

Wraz z opisem sprawy, proszę przesłać na adres: korekty@wsip.com.pl numer listu przewozowego wraz z opisem zwracanych pozycji oraz numer faktury, której sprawa się tyczy.

4. Chcę zmienić dane na fakturze. W jaki sposób mogę to zrobić?

Proszę o przesłanie odpowiednio wypełnionego zobowiązania na adres: korekty@wsip.com.pl lub poprzez pocztę tradycyjną na adres:

 

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne

Dział Reklamacji

Al. Jerozolimskie 96

00-807 Warszawa

5. Na fakturach mam różne numery kont do zapłaty. Czy to poprawne?

Wydawnictwa Szkole i Pedagogiczne Spółka Akcyjna (WSiP S.A.) niniejszym informują, iż na podstawie Umowy Bankowości Transakcyjnej zawartej pomiędzy ING Bankiem Śląskim S.A. oraz WSiP S.A., na wystawionych przez WSiP S.A. fakturach sprzedaży generowane są rachunki indywidualne, umożliwiające identyfikację dokonanej przez Państwa wpłaty.

6. Czy mogę otrzymać fakturę na dane Rady Rodziców?

Niestety nie ma możliwości, aby nabywcą była Rada Rodziców. Zakupu we WSiP może dokonać osoba fizyczna jako konsument.

Powiązane artykuły w tym temacie

Reklamacje

Zamawiający ma prawo do składania reklamacji zgodnie z właściwymi przepisami Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny.

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Skontaktuj się z nami
Zadzwoń na infolinię
+48 801 220 555 Poniedziałek-piątek, w godzinach: 8:00-16:00
Napisz do nas wiadomość
wsip@wsip.com.pl Postaramy się odpowiedzieć jeszcze tego samego dnia
Porozmawiaj na czacie
Otwórz czat Nasi doradcy pozostają do Twojej dyspozycji w godzinach 8:00-16:00.
Skip to content